One Piece Film Z

null

Merhaba arkadaşlar. One Piece Film Z sinema çekimi olarak yavaş yavaş partlar halinde net ortamına düşmekte.. Genelde sinema çekimi filmleri siteye eklemiyorum fakat bu filmi bende uzun zamandır beklemekteydim (: One Piece Film Z adlı filmin sinema çekimini kimler izlemek istiyor ?
Yorum olarak cevaplarsanız sevinirim (:

Dipnot: Film Japoncadır ve altyazısı yoktur. Sabırsızlar için ideal (:
25 Yorumu Geçerse Eklenecektir

15 thoughts on “One Piece Film Z

    • Normalinin en az 5 6 ay’ı var.
      Daha ingilizceye çevrilecek DVDsi çıkacak ardından türkçeye çevrilecek falan .. Bayağı uzun sürecek neyazık ki..

  1. en az 1080 p çıkana kadar bekliyecem bu film sinema çekimi izlemeye uygun değil bence en az 720 p izlenir ben de merak ediyorum herkez gibi ama bu One Piece in bu filmide sinema çekimi izlenmez arkadaş yakışmaz efectler belli olmaz bi kere allah bilir Zoro neler yapıyordur🙂

  2. aga sinema çekimi izlenmez normal 720p filan çikçaği zaman yayinlasan çok sevinirim bende bu film çok merak ediyorum ama merakımı sinema çekimiyle gideremem🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s